Går ned sykefraværet
Hennig-Olsen is har gått til verks for å få ned sykefraværet. Nå er over 200 ansatte med på et nytt trivselsprosjekt med egen app og skritteller.
Hennig-Olsen is er kjent for å være en bedrift folk trives i med fri flyt av iskrem og ansatte som har jobbet der i 50 år. Men nå har bedriftsledelsen gått til innkjøp av skrittellere og gå-app for å få de ansatte til å trives enda bedre på jobben. Og selvfølgelig flotte premier til ivrige medarbeidere som tar beina fatt.
- Økt trivsel, samhold og redusert sykefravær har vært motivasjonen vår, sier administrerende direktør Paal Hennig-Olsen til FVN.
Se også Eyde-klyngens film om Hennig-Olsen is og kompetanseheving:
HVA SKJER
Se hele kalenderen >-
Arendalsuka: Alt du trenger å vite om kritiske og strategiske verdikjeder i Norge
VitenUtsillingen, Kystveien 2 -
Arendalsuka Global Outlook 2026: Rebooting Democracy for a New World Order
Arendal Kulturhus, Store Torungen scene -
Arendalsuka: Kutter vi utslippene gjennom omstilling – eller tap av industri?
VitenUtsillingen, Kystveien 2 -
Arendalsuka: Industrimingling
VitenUtsillingen, Kystveien 2 -
Arendalsuka:Batterier i Europas trilemma: Energisikkerhet, konkurransekraft og bærekraft (Battery Norway-arrangement)
Bærekraftscenen